2014年9月2日 星期二

[2014 北歐.北極光] Day 12 冰島千年冰河 Glacier Lagoon Jökulsárlón

~Day 12~
2/9/2014 (Tuesday) 陰
雷克雅維克 (Reykjavik) --> Local Tour: Glacier Lagoon (Jökulsárlón) --> 雷克雅維克 (Reykjavik)

7:15 am
繼冰島既藍湖同金圈之旅行程後, 溫泉、地熱間歇泉、瀑布都睇過喇, 今日要出發往冰島東部欣賞下冰島既千年冰河 Jökulsárlón。由於路途非常遙遠, 一日團大約需要14小時, 朝早七點幾出發, 晚上七點幾回程, 所以一早就要食早餐, 仲要趕到相都冇影...

7:45 am
食完早餐就等 shuttle bus 黎啦...
 
同早兩日參加既藍湖同金圈之旅一樣, 出發前已在網上報了 Bustravel Iceland 既 day tour - Glacier Lagoon (Jökulsárlón)。這個位於冰島東南方既千年冰河湖 Jökulsárlón, 係全世界最大既冰河湖, 距離首都雷克雅維克大約5小時車程...

車子出發後一路沿著南部海岸向東面走, 途中會停靠幾個景點, 最後到達東部既 Jökulsárlón。

途中停靠既一個小景點 - Skógafoss 森林瀑布... 這個瀑布寬25公尺, 高60公尺。

經過漫長既車程, 終於黎到  Jökulsárlón 喇, 一望無際既冰山與浮冰就呈現在眼前...

來自瓦特納冰原既布萊特美冰河, 在 Jökulsárlón 這裡遇到溫暖既海水而融化, 漂浮在湖上成為 Jökulsárlón 一望無際既浮冰, 浮冰數量相當驚人, 有啲仲大到成座山咁... 這個令人看後都感到讚嘆不已既景觀, 唔止吸引了世界各地既旅客前來, 就連好多電影都黎呢度取景拍攝...

每年既4-10月期間有另外付費既 Boat Tour, 可以搭船環繞冰河近距離觀賞冰山... 其實咁遠黎到冰島, 都係為左一睹呢度既大自然風光, 而冰河更加係其中既代表... 只不過既係, 今次呢個旅程, 我係先去更近北極圈, 擁有更令人難忘同感動既世界遺產伊盧利薩特冰河既格陵蘭, 所以黎到冰島呢個千年冰河 Jökulsárlón 時, 講真 (絕不是串嘴), 我並沒有感受到係格陵蘭初次見到冰河時果種震撼... 不過當然, 話哂都真係咁遠黎到, 加上唔出海睇又邊睇到咁多浮冰呢, 所以我都有俾錢參加呢個 Boat Tour... 因為係自費, 本身個 tour 唔包, 我又冇唱冰島錢, 不過都唔怕, 簽卡搞掂...

就係呢架船喇, 好鬼得意架, 係陸上就變左架車...

1:55 pm
報左名參加 Boat Tour... 因為遊客眾多, 佢會預先安排好出船既時間, 到左指定時間上船就得, 唔駛係度排隊等, 我覺得呢個安排非常好啊!

上船喇...

上左船就要跟指示著好救生衣...

開始冰河之旅喇...

我好想知點解啲冰咁鬼黑...

個 Guide 可能有解釋, 不過我掛住影相冇聽佢講野 :p...

落船喇, 一望無盡既冰山與浮冰, 確係很美也叫人讚嘆不已, 亦係不少遊客心中冰島最美既景色 (即使我仍然覺得格陵蘭既冰河係更 amazing :p)...

3:00 pm
沿著湖岸慢步...

走上小山坡, 竟然發現如此美景...

5:30 pm
睇左成日冰, 又係時候回程喇... 車子開行不久, 又停靠一個小景點... 之後就是漫長既車程直駛回雷克雅維克...

9:00 pm
回到酒店已是晚上九點, 沖個涼就訓覺了。

沒有留言:

張貼留言