2014年11月8日 星期六

2014 Nov 韓國.釜山紅葉之旅 4 天遊 - 行程規劃

~韓國.釜山紅葉之旅四天遊~
日期: 8/11/2014 - 11/11/2014

八月先去完一個北歐大旅行, 理應要好好工作繼續賺取旅費, 點知有一日見到 HK Express 做 promotion, 其實 HK Express 就成鬼日都做 promotion 架啦, 平時都吸引唔倒我既... 但係咁岩見到去山既機票好鬼平, 我又未去過山, 加上撞正我最愛既紅葉期, 咁不如係十一月加插一個韓國山紅葉之旅啦, 嘩哈哈!

整個行程非常簡單,只是去韓國既南部山 - 韓國既第二大城市。主要都係去休息下, 睇下紅葉, 自然風景, 食下野咁啦... 雖然釜山冇首爾咁多遊客, 但係景點都幾多架... 我去左南浦洞、西面、國際市場一帶 shopping 買手信, 睇自然風景就去左太宗臺、海雲台同冬柏島, 睇紅葉就梗係要去梵魚寺啦... 另外仲去左一個新興景點 - 甘村洞文化村, 一個好有歐洲 feel 既地方, 值得推薦!美食方面就梗係唔少得釜山既傳統美食炒辣年糕同豬肉湯飯啦, 反而香港人喜愛既海鮮我就冇食到... 留待下次吧!

去得韓國, 我諗好多人都係為左 shopping 同食野, 我就反而係以睇風景睇紅葉為首要目標, 其次係休息下 hea 下咁... 我去得最多既餐廳唔係韓國既餐廳, 而係 coffee shop!我超鍾意飲咖啡, 而韓國既咖啡文化係極之濃厚, 韓國既 Starbucks 就好似香港既 7-Eleven 咁, 梗有一間係左近既, 隨便走在街上, 搵一間咖啡室係易過搵一間韓國餐廳, 正正岩哂我... 每天既早餐或者 lunch, 隨便找一間 coffee shop, 叫一杯 Cappuccino 加上一份三文治, 慢慢享受果份悠閒, 我諗係香港係好難做到... 今次雖然只係去左四日, 仲要係冇咩點 plan, 但就真真正正可以放低工作, 享受假期, 重點係只需要一個超平既價錢就可以欣賞到咁靚既紅葉, 真係正!


事前準備
準備
備註
申請韓國旅遊簽証
免簽証
購買機票
購買香港航空香港至山來回機票一張
購買旅遊保險
於美亞保險香港有限公司購買旅遊保險
訂酒店
於網上預約
換韓元
於恆生銀行換購

行程表
住宿
Day 1
香港 --> 金海國際機場 --> 南浦洞 --> 西面
Day 2
西面 --> 太宗臺 --> 甘村洞文化村 --> 富平市場 --> 扎嘎其海鮮市場 --> 國際市場 --> 山塔 --> 西面
Day 3
西面 --> 梵魚寺 --> 海雲台 --> 冬柏島 --> 廣安大橋 --> 西面
Day 4
西面 --> 西面一番街 --> 金海國際機場 --> 香港

整個旅程所需費用 (一人計)
去四日只係用左三千幾蚊, 真係超值呀!
機票、酒店、交通
約 $2600
約 $800
手信
約 $100
娛樂
約 $30
其他
約 $100
總計
約 $3600
如果想知我每日去左邊就要逐日睇喇. 仲有相睇 tim.

沒有留言:

張貼留言