2019年5月10日 星期五

2019 May 台灣.台北、台中 (阿里山、日月潭、清境、合歡山).修學生日暨母親節 4 天之旅

~台灣.台北、台中 (阿里山、日月潭、清境、合歡山).修學生日暨母親節 4 天之旅~
日期: 10/5/2019 - 13/5/2019

今次呢個旅程好特別, 話說讀左日文好多年, 到左今年2月終於畢業 (當然只係完成左學校既 N1 課程, 並不是真的考到 N1 啊, 哈...), 老師提議大家一齊去一趟台北修學旅行, 暫定日子係 10/5-13/5, 問左班上同學意見, 最後有兩位同學話會參加... 但呢段日子對我黎講意義重大, 有咩咁大呢?就係我一年一度既生日加上難得既生日遇上母親節啊, 本身我都諗緊點樣慶祝既... 諗下諗下, 其實慶祝不外乎都係食飯或者去旅行, 咁不如就與老師同學佢地一齊去, 咁呢個簡單既4日之旅就變得格外特別喇, 既是修學旅行, 又是生日暨母親節之旅 ^.^!  真係越諗越興奮, 不過我未問老師同學們是否介意與我媽媽同行喎, 即管問下, 好快就話冇問題 ^.^ 於是, 這個修學旅行團就由高橋老師、兩位同學 (ラーさんとあきとさん)加埋我與媽媽總共5人組成...

決定左成行, 我就在腦海中諗下行程, 諗下諗下, 又上網睇下啲 blog, 見台中啲景點好似好吸引咁喎, 跟當地3日團已可以走遍台中既主要景點, 又唔駛自已 plan... 其實台北已去過好多次, 反而台中我係好想去但一直都未有機會去, 突然諗今次可以去台中喎... 於是我就提議不如先去台北, 待老師探完朋友, 我地就往台中參加當地既 local tour... 老師與同學們看過台中既 local tour 後, 都贊成改去台中, 好野, 我終於可以去阿里山同清境喇!

最後落實左既行程係第一日先飛台北, 第二日一早搭高鐵往台中, 參加當地一個3日團 [阿里山日月潭清境農場合歡山超值豐富三日遊], 最後由台中飛返香港。同學們好好, らーさん幫忙買香港至台北機票, あきとさん就負責訂 local tour, 而我就負責訂台北酒店同買台中至香港機票。一切準備就緒, 等待出發!

地圖上看行程

~Day 1~
10/5/2019 (Friday) 香港 --- 晴, 台北 --- 陰天
香港 --> 桃園國際機場 --> 台北101大樓 --> 饒河街夜市 --> 西門町 --> 洛碁大飯店花華館

6:00 am
4:45 am 起床 >.< 晨咁早就出發往機場, 在機場與高橋老師、らーさん、あきとさん會合後一起往 check in 然後過關...

8:10 am
CI 922 飛往台北航班準時起飛...

9:52 am
飛台北真係快過出九龍, 食完個餐已經準備降落了...

到達桃園國際機場, 超多人排隊辦理入境手續, 搞掂哂去搭機場捷運已差不多十一點半...

12:45 pm
先到台北今晚入住既洛碁大飯店花華館 check in...

休息一會我地就開始台北一日遊...

1:00 pm
先去買明早去台中嘉義的高鐵火車票, 然後就搭捷運到台北101既鼎泰豐食 lunch...

3:15 pm
之後上台北101大樓...

5:25 pm
呢個時候老師先行離隊去探桃園的朋友, 我地就去饒河街夜市掃街...

目標只有一個, 我最愛既胡椒餅 :p

6:25 pm
行完饒河街夜市就到松山火車站搭火車回台北, 咁樣會比搭捷運快好多...

回到台北火車站之後, あきとさん又約左朋友, 咁我同媽、ラーさん繼續去西門町掃街...

又有指定目標, 我最愛既阿宗麵線 :p

9:15 pm
回酒店休息...

~Day 2~
11/5/2019 (Saturday) 台中 --- 晴
台北 --> 嘉義高鐵站 --> 奮起湖車站 --> 阿里山森林遊樂區 --> 螢火蟲 Tour --> 阿里山閣大飯店 B 棟

5:30 am
5:00 am 起床 >.< 一早 check out, 因為要搭第一班高鐵到台中既嘉義...

在7-11買早餐...

6:30 am
第一次搭台灣的高鐵, 很舒適, 有點像日本的新幹線...

7:45 am
到左嘉義高鐵站, 走到1樓3號出口集合, 旅行社派了專人來接我們到旅行社。

9:00 am
到了旅行社, 職員好詳細咁講解整個 tour 的流程和我們要注意的地方, 辦好哂手續後就可以出發囉...


台中既阿里山日月潭清境農場合歡山超值豐富三日遊正式出發...

10:00 am
到達第一個目的地﹕奮起湖...

奮起湖, 阿里山森林鐵路的中繼站, 被譽為南台灣的九份。早年以老街、便當和四方竹聞名。這座海拔1403公尺的山城, 屬於嘉義縣竹崎鄉中和村。「湖」為閩南語中低窪地之意, 當地實際上並無湖泊。因東、西、北三面環山, 地勢低窪, 中間低平, 形如畚箕, 雲霧環擁如湖, 故而舊稱畚箕湖, 後因名不雅, 而改為「奮起湖」, 畚奮同音、箕改起則用意奮發圖強。[撰自阿里山國家風景區]

奮起湖車站...

逛逛老街, 有人稱它是阿里山的九份, 或是阿里山的悲情城市。

老街有很多美食同特色商店...

正要離開時剛巧有火車到達啊...

12:10 pm
到達今晚入住的阿里山閣大飯店B棟...

這個是奮起湖便當, tour 包左每人一份...

2:30 pm
出發去阿里山森林遊樂區...

一般俗稱的阿里山, 係指以沼平為中心的阿里山森林遊樂區。事實上, 翻開地圖來看, 沒有一座山叫做阿里山, 正確的說法是阿里山由十八座大山組成, 涵蓋了阿里山山脈的主要山系。若以地形來說, 阿里山山脈屬於玉山山脈的支脈, 在塔塔加鞍部以楠梓仙溪、沙里仙溪和玉山群峰區隔。日治時期, 阿里山森林鐵路林場支線延伸至今之塔塔加一帶; 1991年新中橫公路通車後, 阿里山森林遊樂區便與玉山國家公園串連而成。[撰自阿里山國家風景區]

集合地點就在酒店門外, 很是方便...

行到攰要抖抖... 試左個愛玉子同炒山豬肉, 好味...

繼續行...

5:30 pm
呢個導遊一啲都唔 hea, 帶我地行足三個鐘, 佢就全程講足三個鐘...

6:00 pm
到阿里山旅客中心附近的一所餐廳食 dinner... 晚餐都是 tour 包埋的, 味道也可以...

餐廳對面的郵局, 話係全台灣海拔最高的一間郵局...

7:00 pm
食完晚餐就出發去看螢火蟲... 這個是自費節目, 每年只有4-6月有得睇咁就當然要去啦...

天氣好, 真的看到很多螢火蟲, 但都影唔倒呢 >.<

9:15 pm
回到酒店, 又要盡早休息, 因為明天又要超早起床...


~Day 3~
12/5/2019 (Sunday) 晴
酒店 --> 沼平車站 --> 阿里山小火車 --> 祝山觀日樓 (阿里山日出) --> 日月潭風景區 --> 清境 --> 清境普羅旺斯玫瑰莊園

4:20 am
3:45 起床 >.< 今日係我一年一度生日既大日子, 再加上生日遇上母親節, 我同媽媽會係阿里山同清境度過... 而家就由台中絕景阿里山日出來迎接呢個咁特別既一天啦...

去台中當然唔可以唔去睇阿里山日出, 要看阿里山日出有兩個好地方﹕祝山同玉山... tour 俾我地任選其中之一, 如果要去祝山的話, 費用已包阿里山小火車車票, 如果要去玉山呢, 就包車送我地去... 我地想坐小火車, 所以就揀左祝山喇...

我地酒店就在沼平車站旁邊, 超方便, 但小火車是由阿里山車站開來, 每朝有三班, 第一班車來到時已滿, 我地要等第二班車先上到... 車程大約半小時就會到達終點站祝山...

下車後就直接在車站這裡的觀景台等日出, 想要視野好一點, 可以步行10分鐘前往小笠原山觀景台...

5:25 am
真的很感恩, 這裡的人都說阿里山已連續下了十天雨, 就在我們昨天來到時才剛轉天晴, 今早還可以看到好靚既蛋黃呀... 在生日這天看到漂亮的阿里山日出, 是意味今年行大運嗎?嘻嘻...

6:30 am
回酒店食早餐...

8:30 am
check out 後往阿里山旅客中心...

9:00 am
出發往信義鄉農會梅子夢工廠...

12:30 pm
到達日月潭風景區...

日月潭位在台灣中部的南投縣, 於民國八十九年一月正式升格為「日月潭國家風景區」, 以日月潭中的山水美景及邵族文化特色為主題, 打造成國際級的度假勝地。日月潭是全台灣最大的天然內陸湖泊, 海拔高度七百六十公尺, 周圍層層山巒環繞, 湖面碧波粼粼, 晨曦與夕陽景致更是迷人, 壯麗景色美不勝收,「雙潭秋月」更為台灣早期的八景之一。現今還可乘坐遊艇環遊湖中, 潭裡更蘊藏多種美味的鮮魚, 日月潭國家風景區也不定期舉辦各項觀光活動, 增添多元化的觀光資源。

在水社碼頭上船, 遊日月潭...

到達玄水碼頭, 食了隻茶葉蛋...

玄光寺...

Lunch 掃街...

山豬肉大刈包...

雞翅包飯...

2:30 pm
離開日月潭風景區...

3:40 pm
文武廟... 我都許番個願先 :p...

4:10 pm
出發往清境...

5:30 pm
到達清境普羅旺斯玫瑰莊園...

6:00 pm
tour 包了簡單的晚餐, 就是每人一客意粉, 我加了錢轉吃牛扒...

7:30 pm
逛逛清境農場7-11形象商圈, 之後便休息了 (明早又... 倒塔咁早起身 >.<)...

~Day 4~
13/5/2019 (Monday) 晴
酒店 --> 合歡山 (日出) --> 小瑞士花園 --> 清境農場青青草原 --> 埔里酒廠 --> 台中國際機場 --> 香港

3:45 am
3:15 am 起床 >.<

去台中姐, 搞乜黎4日4日都晨咁早起身架, 第一日因為早機 4:45 am, 第二日由台北搭高鐵去台中 5:00 am, 第三日阿里山日出 3:45 am, 今日最後一日合歡山日出就 3:45 am... 真係仲辛苦過番工, 不過睇埋今日個合歡山蛋黃先啦, 真係唔訓都要黎呀...

3:45 am 出發, 由於天氣非常好, 導遊會帶我地去觀星先, 睇到好多星星, 但影唔倒 >.<

之後就去標高3200米既合歡山, 等日出時真係凍到騰騰震呀...

5:10 am
太陽升起喇, 可能天氣比昨天還好, 也可能是阿里山太多人, 今日的合歡山日出比昨天的阿里山日出還漂亮啊!

武嶺...

7:30 am
回酒店吃早餐... 雖然有好多食物, 但我仍然係多士+蛋 :p...

10:00 am
check out 後寄存行理在酒店, 出發往清境小瑞士花園...

11:30 am
逛逛清境農場...

清境農場成立於民國50年2月20日, 座落於中橫公路台14甲線霧社北端8公里處, 空氣清新、林木蒼鬱、繁花遍野、具北歐風光, 有「霧上桃源」之稱。此地海拔1750公尺, 每年5~9月份平均氣溫15度C至23度C左右, 遠離城市酷熱, 投身期間, 居高眺遠, 其茂盛之草原, 綠茵如氈, 令人留連忘返。[撰自清境農場官網]

清境農場青青草原...

青青草原是清境農場人氣最旺的景點, 其中以「羊咩咩脫衣秀」最富盛名, 但今天不是假期冇得睇 >.<

12:30 pm
Lunch...

1:30 pm
回酒店取行理, 此時酒店竟然送我們下午茶...

2:00 pm
出發往埔里酒廠...

3:00 pm
埔里酒廠...

逛完埔里酒廠, 司機途中帶我們去買手信...

5:50 pm
抵達台中國際機場阿里山日月潭清境農場合歡山超值豐富三日遊在此結束喇...

6:45 pm
check in 後去食 dinner...

8:16 pm
UO 167 飛往香港既航班準時起飛...

9:35 pm
安全抵達香港, 台北、台中 (阿里山、日月潭、清境、合歡山).修學生日暨母親節 4 天之旅完滿結束喇。呢4天行程豐富, 雖然朝朝都要早起, 但好感恩天氣好好, 短短4天就可以走遍台中主要既景點, 仲可以睇到好靚既阿里山同合歡山日出, 大滿足!

沒有留言:

張貼留言