2018年4月1日 星期日

[2018 海の京都.櫻花] Day 3 繼續追櫻.美山合掌村 x 哲學の道

~Day 3~
1/4/2018 (Sunday) 晴
美山町 --> かやぶきの里 (美山草屋之里) --> 京都.哲學之道 --> 清水寺 --> (大阪府) 道頓崛、心齋橋 --> ホテル モントレラ・スール

7:00 am
一早又再浸溫泉... 浸完溫泉就去食早餐, 我記得個玉子好好食...

9:00 am
check out 出發去合掌村... 美山町呢個地方真係好山旯旮, 但係呢度都有個合掌村架... 其實白川鄉都係因為電視劇先咁多人識, 呢度既景色都一樣唔失禮...

9:20 am
由酒店渣車只需10分鐘就到左美山町既 かやぶきの里... 同伊根灣既舟屋一樣, 都係一個隱世秘景, 亦係一個重要伝統的建造物群保存地區...

10:00 am
海の京都既部份黎到呢度要完結喇, 離開美山開車返回京都繼續追櫻之旅...

11:40 am
由於京都比較塞車, 搵位泊車又難, 所以今日只鎖定兩個賞櫻名所, 晚上再回大阪。第一站先去哲學の道, 真係超好彩, 去到一個時租停車場阿媽話: 寫住空車呀, 原來剛巧有車離開, 咁我就即刻泊入去囉... 今次阿媽應記一功!

泊好車後我地就沿著哲學の道走, 一路走終於感受到咩叫櫻花樹下 :p...

沿途隨便找了一間餐廳食 lunch, 我又食三文治, 媽食左個拉麵, 但佢話唔好食, 係日本竟然會有唔好味既野 >.<

2:20 pm
下一站去清水寺, 呢個本身都已經係京都數一數二必去既大景點, 加上仲要係櫻花期, 真係超勁多人, 最後在一個停車場找到個位, 但泊車費就一個字, 貴!

黎京都梗係要食抹茶...

真係好多人...

終於上到黎...

最後食番杯綠茶櫻花味雪糕...

3:50 pm
又要走喇, 向大阪進發...

5:40 pm
其實坐JR由京都番大阪都只係半個鐘, 渣車就差不多要兩個鐘 >.< 今次住大阪城公園附近既酒店 - ホテル モントレラ・スール, 雖然冇難波果面咁方面, 但因為想搵啲房大啲既酒店, 咁就唔可以住太近景點區...

6:20 pm
稍作休息之後就再出發去難波...

其實我自己就唔會特別要黎難波、道頓堀同心齋橋呢啲景點, 但阿媽未去過大阪, 點都要帶佢黎呢度打個卡既... 其次係佢好鍾意食小丸子, 所以我一定要帶佢黎食呢個...

[たこ焼き道樂 わなか なんば店]
地址﹕大阪府大阪市中央區難波3-7-24
電話﹕06-6631-5920
營業時間﹕10:00-22:00



呢檔章魚燒係之前跑大阪馬發現既, 又要介紹多次 :p 章魚燒外皮燒得酥脆, 內餡用高湯製成, 呈半液體狀態, 黏糊糊的口感, 真係好好味呀!道樂提供 4 種不同口味, 分別係 "醬汁與沙律醬"、"鰹醬油"、"蔥與鹽" 同 "每月不同口味"... 想一次過試哂可以叫個綜合套餐, 總共8粒, 每種口味2粒, 價錢只係 500 yen。我今次又係叫左呢個綜合套餐, 同阿媽 share...

繼續行去道頓堀, 諗住去睇下仲有咩好食, 點知阿媽話食得4粒小丸子唔夠喉, 要 encore...

而我就好想食廣島燒餅, 又叫左個, 好大個, 食完即刻飽哂, 收工!

繼續行到去心齋橋打卡位...

原來呢度都有 Gram 既分店...

9:30 pm
一路行到心齋橋地鐵站就搭地鐵, 再轉京板電車回酒店...

10:00 pm
番到酒店已經十點, 拿拿臨去大浴場, 點知去到見到個 Closed 既牌... 咩事咩事?明明睇左至到十點半架喎... 唉, 原來收十點半, 但最後入場係十點鐘... >.<

今日叫做有啲手信...

沒有留言:

張貼留言