2014年12月25日 星期四

2014 Dec 新加坡聖誕悠閒之旅 4 天遊 - 行程規劃

~新加坡聖誕悠閒之旅四天遊~
日期: 25/12/2014 - 28/12/2014

今年既聖誕節有幾日假期, 打算請媽咪去個短 trip, 主要都係行下街食下野咁啦... 俾左幾個地方媽咪揀, 都係 D 近近地既東南亞地方, 有台灣、新加坡、韓國咁啦... 最後媽咪話想去新加坡, 雖然都幾貴, 不過我又未去過喎, 咁就一於同媽咪加埋阿妹去一轉新加坡啦!回想起來, 自已去旅行就去得多, 同屋企人去旅行竟然係第一次 (大陸澳門唔算的話), 由買機票、訂酒店、plan 行程, 以至當地既領隊工作, 都係由我一手包辦, 真係仲辛苦過自已一個人去呢!不過去完番黎, 屋企人對我安排既酒店同行程都非常滿意, 雖然駛左唔少錢, 但最緊要大家玩得開心!

由於同屋企人同行, 行程方面都盡量簡單, 每日安排既景點都唔太多, 以免屋企人辛苦。觀光方面主要係 D 必去景點, 好似魚尾獅公園 (Merlion Park)、新加坡摩天輪 (Singapore Flyer)、濱海灣金沙 (Marina Bay Sands) 等等。中間兩日就分別去左環球影城 (Universal Studios) 同馬來西亞既 Legoland, 唔好以為老人家唔岩玩, 我媽咪都唔知幾鍾意去呢 D 主題樂園, 哈哈!買野方面就帶屋企人去牛車水買手信... 咩林志源、胡振隆、馮滿記、斑蘭蛋糕... 買左好鬼多野囉... 除左玩之外, 仲有梗係唔少得試盡當地既美食啦, 有老巴剎既沙嗲串燒、排成半個鐘先食到既天天海南雞飯、阿坤咖央多士, 仲有必吃既肉骨茶、魚丸麵等等... 真係食足咁多日, 好滿足!

最初決定同屋企人去旅行既時候, 原本想跟團既, 一黎係我懶啦, 唔想 plan 行程, 二黎係怕屋企人行得多路辛苦... 但係屋企人又話想自由行喎, 梗係啦, 又唔駛佢地 plan 野... 幸好新加坡係一個好先進既國家, 交通方便, 大部份既地方只需搭地鐵就可以去到, 就算唔識路都可以問下人, 新加坡人英文水平高, 又好 nice 架, 所以自由行都好鬼容易。唯一有點美中不足既就係天氣, 我地去左四日, 中間兩日都落雨, 仲要係環球影城玩緊架嘛, 真係落住雨睇 WaterWorld, 夠哂應景!總結整個旅程, 媽咪同阿妹都玩得好開心, 食左好多美食, 買左好多手信, 仲問我下次幾時再一齊去旅行, 哈哈... 好啦, 等我儲下彈藥先...!



在較大的地圖上查看2014 Dec 新加坡聖誕悠閒之旅4天

事前準備
準備
備註
申請新加坡旅遊簽証
免簽証
購買機票
購買老虎航空 (Tiger Airways) 香港至新加坡來回機票三張
購買旅遊保險
於美亞保險香港有限公司購買旅遊保險
訂酒店
於網上預約並付款
訂 Local Tour
於網上預約並付款
換新加坡元
於恆生銀行換購

行程表
住宿
Day 1
香港 --> 樟宜國際機場 --> 濱海藝術中心 (Esplanade) --> 魚尾獅公園 (Merlion Park) --> 老巴殺 (Lau Pa Sat) --> 烏節大酒店
Day 2
酒店 --> 環球影城 (Universal Studios) --> 摩天輪 (Singapore Flyer) --> 濱海灣金沙 (Marina Bay Sands) --> 烏節大酒店
Day 3
酒店 --> Malaysia Legoland --> 金沙商場 --> 烏節大酒店
Day 4
酒店 --> 牛車水 --> 樟宜國際機場 --> 香港

整個旅程所需費用 (一人計)
聖誕旺季加上新加坡生活指數都幾高, 去四日每人駛左成七千蚊, 都幾貴呀, 不過同屋企人去就冇所謂啦!
機票、酒店、交通
約 $5200
約 $350
手信
約 $200
娛樂
約 $1100
其他
約 $100
總計
約 $7000
如果想知我地每日去左邊就要逐日睇喇. 仲有相睇 tim.

沒有留言:

張貼留言