2014年12月26日 星期五

[2014 新加坡] Day 2 環球影城

~Day 2~
26/12/2014 (Friday) 雨
酒店 --> 環球影城 (Universal Studios) --> 摩天輪 (Singapore Flyer) --> 濱海灣金沙 (Marina Bay Sands) --> 金沙商場 --> 烏節大酒店

8:30 am
今日會去環球影城, 出發前係酒店食早餐, 自助早餐不錯, 選擇頗多, 味道又不錯, 推薦 ^.^



9:30 am

食完早餐就等出發, 不過發生左 D 阻滯... 話說我係香港 book 左兩個 tour, 一個就係今日去既環球影城, 另一個係明天去既 Malaysia Legoland... 話係 tour, 其實只係包車接送同兩大主題公園入場卷... 我地準時係酒店等車黎接我地去環球影城, 點知等左幾個字都冇車黎, 幸好另外仲有幾個英國人同我地一樣, book 左同一間公司既車... 佢地打電話去問, 點知果間公司話架車今朝黎左, 但唔見我地 >.< 那個鬼婆話好肯定架車冇黎, 因為佢地好早已經係度等, 佢之後問咁我地點算, 果間公司既回覆係叫我地自已搭的士... 個鬼婆此時已經好嬲, 再問佢地會唔會俾番的士錢, 間公司既回覆係唔會... 下?咩公司黎架?不過係呢個時候, 講咩都冇用, 最緊要係去玩, 我地唯有自已搭的士去啦。



10:00 am
好快到左環球影城 (Universal Studios), 先去換入場卷, 然後去指定影相位 :p。

入場後就係第一個主題區域 Hollywood, 好有聖誕氣氛啊!

12:55 pm
主題區域 Ancient Egypt, 係呢度食埋個 lunch, 不過阿媽話麻麻地好食....

3:45 pm
Lost World 入面既 Jurassic Park...

去睇 Waterworld... 第一次睇呢個表演係 2003 年係大阪既環球片場, 一個 show 做左十幾年都仲咁多人睇, 因為真係做得好出色, 好精彩, 睇完阿媽都讚不絕口...

4:45 pm
主題區域 Far Far Away... 睇 4D 史力加電影...

5:30 pm
主題區域 Madagascar...

6:00 pm
離開環球片場, 搭 shuttle bus 到新加坡摩天輪 (Singapore Flyer)... 呢度有間阿坤分店, 食番個 tea 先... 阿坤名氣咁大, 以為好好食, 但係個咖央多唔係太熱, 阿妹話第一日係機場落機食果間 Kaffe & Toast 仲好食喎...

7:00 pm
買飛上摩天輪, 好貴, 每人差不多 hk$200...
呢個新加坡摩天輪樓高 42 層, 總高度達 165 米, 比中國南昌既南昌之星同倫敦既 London Eye 還要高。摩天輪旋轉一周大約需要 30 分鐘, 從摩天輪上可以飽覽整個新加坡市中心既景色, 又係幾靚喎, 貴 D 都抵既。

8:30 pm
坐完摩天輪就係樓下既熟食中心 "路邊攤" 食 dinner... 呢個熟食中心冇老巴殺咁大, 不過環境都非常好, 好有懷舊 feel, 勁似香港以前既大排檔呀... 今餐試左肉骨茶, 海南雞飯, 好味!

9:15 pm
食飽飽就慢慢走到濱海灣金沙 (Marina Bay Sands)... 濱海灣金沙係一個座落於濱海灣既綜合娛樂城, 由拉斯維加斯金沙集團所開發, 被譽為是世界上最貴既獨立賭場建築物... 呢度有大型商場, 酒店同賭場, 面積大到行足一日都得呀... 途中會經過一條好靚既雙螺旋橋 (The Helix Bridge)...

10:00 pm
我地係金沙商場行左一陣就搭地鐵番酒店喇, 相都冇影 tim...

11:00 pm
休息。




沒有留言:

張貼留言