2018年12月26日 星期三

[2018 印度.世界七大奇蹟泰姬陵] Day 5-8 東方瑞士.喀什米爾 Kashmir

~Day 5~
26/12/2018 (Wednesday) 斯里納迦 -- 晴
酒店 --> 新德里 --> 英迪拉.甘地國際機場 (Indira Gandhi International Airport) --> 斯里納迦機場 (Srinagar Airport) --> 喀什米爾 (Kashmir) --> 斯里納迦  (Srinagar) --> 船屋

3:45 am
跟團有好處亦有壞處, 唔駛自已 plan 行程安排哂交通俾你就梗係好啦, 不過日日都趕鴨仔咁仲要晨咁早出發就真係有啲辛苦... 由於今日要由阿格拉坐車回新德里機場, 所以凌晨三點九就要出發... 最搞笑係我地仲要唔知醒, 三點半先起身, 極速梳洗執野就落大堂集合, 此時領隊已將我地既早餐盒拎左上車了...

7:00 am
車上吃早餐...

8:00 am
回到了新德里機場, 與金三角這邊的導遊和司機道別就進入機場 check in 了...

10:25 am
維斯特拉航空 UK 611 飛往喀什米爾的航班準時起飛, 準備展開喀什米爾3日2夜之旅...

好奇怪, 第一係跟團旅行社梗係幫你買平飛, 但我地三個被 upgrade 左去 premium economy class; 第二就係導遊話呢間係廉航, 但 premium economy class 竟然有野食... 不過我唔肚餓冇食到啊...

11:50 am
飛到印度北部高地喀什米爾 Kashmir, 未落機就見到好靚嘅喜馬拉雅山喇...

位於印度北部的喀什米爾 Kashmir 地勢高峻, 大部分地區多在海拔4,000公尺的高地上, 平曠之地方亦高達2,000餘公尺, 四圍則為高逾6,000公尺的雪峰, 氣候終年涼爽。喀什米爾人口約570萬, 其中77%信伊斯蘭教, 20%信印度教, 其餘為錫克教徒和佛教徒。目前, 印度境內的主流宗教是印度教, 信奉伊斯蘭教為主的區域, 祇剩喀什米爾一地。印度稱喀什米爾是印度的「后冠」, 巴基斯坦則稱為巴國的「咽喉」, 是兵家必爭之地, 現為印、巴爭執之地。

1:20 pm
落機後會合當地導遊, 驅車前往首都斯里納迦 Srinagar 並入住當地的特色船屋... 因為斯里納迦路窄, 今次唔係坐旅遊巴而係坐吉普車...

到喀什米爾旅遊船屋是一大特色, 以前英國人來印度居住的時候不能在陸地購買房子, 所以會住在船上。久而久之之後就演變成現在的船屋, 基本上都是給遊客居住的。這些船屋遍佈喀什米爾的湖上, 走維多利亞風格。船有大有小, 有些是一間酒店有幾架船, 有些是獨立營運的。船入面的雕刻很漂亮, 有大廳, 飯廳和六個睡房左右。我地係豪華團, 話明行程中住既都係五星級酒店, 咁船屋當然要住番 Sheraton 啦 :p:p:p...

飯廳...

大廳...

黎緊呢3日我地都會係船屋上解決早午晚三餐... 而家先食 lunch...

3:00 pm
休息一下出發往印度廟...

由印度廟上可以遠眺喀什米爾, 但是霧比較大, 看得不太清楚。基本上喀什米爾的霧時常都很大, 導遊都有說飛機因為霧的緣故時常延誤。

之後逛逛斯里納迦市集 Srinagar Market...

清真寺...

7:00 pm
回船屋吃 dinner...

~Day 6~
27/12/2018 (Thursday) 斯里納迦 -- 晴
船屋 --> 古爾瑪 (Glumarg) --> 船屋

7:45 am
吃早餐... 我真係估唔到係喀什米爾呢度有我最喜愛既多士炒蛋食呀, 真係好感動...

8:45 am
出發往古爾瑪 Glumarg... 古爾瑪距離首都斯里納迦約56公里, 坐車大約個半小時就到, 冬天是著名滑雪勝地, 風景漂亮, 在這裡能觀賞整個喜馬拉雅山的風景, 有東方瑞士之稱號。

10:15 am
我地騎馬去看雪山喇...

1:15 pm
又回到船屋食飯喇...

其實船屋外的風景好靚, 不過太凍啲人都唔願走出來...

3:00 pm
下午休息過後再次出發, 往蒙戈爾花園 Mughal Garden... 蒙戈爾花園是由蒙戈爾王朝興建的, 是皇帝夏天的避暑勝地 。

蒙戈爾花園是對稱建築, 分幾個高度逐步往上行, 中間有條人工河道。

昨晚有些團友買左當地市集的蘋果話好好味, 咁我又買左幾個當手信, 好唔好食真係未知, 只知價錢真係好抵, HK$8 就買到5個蘋果...

6:30 pm
回到船屋...

7:00 pm
吃 dinner...

在船屋上買了一些紀念品...

~Day 7~
28/12/2018 (Friday) 
斯里納迦 ---晴

船屋 --> 斯里納迦機場 (Srinagar Airport) --> 英迪拉.甘地國際機場 (Indira Gandhi International Airport) --> 香港

9:00 am
吃早餐...

經過大廳走到船頭, 望出去的景色真真不錯。

10:45 am
之後我地坐船遊湖 Nigeen Lake... 我地被安排與喀什米爾的導遊同坐一架船, 導遊話夏天來的話, 整個湖上開滿漂亮既荷花, 相對而家冬天時分顏色雖然比較單調, 但我亦覺得很有氣氛 :p


11:30 am
又回到船屋吃午餐...

12:45 pm
出發往機場...

又要與喀什米爾的導遊說再見喇, 仲有好靚既喀什米爾... 導遊說十個有十個客人都不會再來印度, 而我... 短時間未必會再黎, 但夏天再來喀什米爾, 看看導遊說的水上荷花亦不錯啊!

3:45 pm
在機場食個 tea...

4:32 pm
乘搭靛藍航空 6E 2197 航班飛回新德里... 奇怪事又黎喇, 今次就冇被 upgrade, 但唔知點解我地又有小食送, 唔係人人都有架喎...

5:58 pm
比原定時間早到了... 

好開心又見番新德里既導遊, 佢安排左呢個旅程既最後一個晚餐俾我地...

7:00 pm
導遊帶我地黎到呢度, 嘩, 成個中環咁, 原來印度都有好多高尚地方...

食過晚餐, 又回到新德里機場...

真的是最後一次與新德里導遊道別喇, 好多謝佢呢幾日黎既照顧呀...

check in 後用剩下來既盧比買了件 t-shirt 俾姪女晴晴...

10:27 pm
國泰航空 CX 698 航班準時起飛... 回程時又被國泰 upgrade 左去 Premium Economy...

~Day 8~
29/12/2018 (Saturday) 
英迪拉.甘地國際機場 (Indira Gandhi International Airport) --> 香港

(以下轉香港時間)
5:45 am
晨咁早到達香港國際機場...

話就話八日團, 實際得六日, 攞埋行理同領隊 Eric 講再見, 結束印度世界七大奇蹟之旅!

沒有留言:

張貼留言