2014年4月17日 星期四

2014 April 日本.中國地區.鐵道遊 6 天- 行程規劃

~日本.中國地區 (廣島、島根、鳥取、岡山) 六天鐵道遊~
日期: 17/4/2014 - 22/4/2014

第十二次日本遊,今次一個人向中國地區進發。日本既中國地區位於本州既西部一帶,再被分為山陰與山陽兩個部分,由山口、廣島、島根、鳥取同較多香港人熟悉既岡山縣五個縣所組成。靠近日本海的島根和鳥取縣屬於山陰地區,鄰近瀨戶內海既山口、廣島同岡山縣則為山陽地區。中國地區確實係比較冷門,旅遊景點不多,景點分散,花在交通上既時間真的很長,所以今次個 Trip 既主題都叫做鐵道遊,哈哈!今次除左可以欣賞中國地區既景色之外,仲俾機會我去左好多火車站儲印仔啊!
由於中國地區既景點真係比較分散,山口縣既旅遊景點下關仲要正正係九州隔離,太遠了,留待下次九州之旅才去吧。今次只去四個縣﹕廣島、島根、鳥取同岡山縣。買左中國東方航空既機票,雖然要經上海轉機,但可以廣島入,岡山出,價錢又平,算係去中國地區既一個好選擇。

整個行程,由廣島縣開始,睇左兩個世界文化遺產﹕宮島既嚴島神社同廣島市既原子彈爆炸遺址﹔之後去左島根縣既另一世界文化遺產石見銀山,亦都去左出雲市既出雲大社拜下月老﹔跟住再到鳥取縣既境港市,呢度係鬼太郎既故鄉,仲有近年好多香港人都去既鳥取砂丘﹔最後就係岡山縣既岡山市同倉敷市。

綜觀整個中國之旅,由於旅遊景點不多,美食同購物既選擇亦非常有限,引致中國地區既遊客都唔多。呢六日既行程入面,遇見既大多數都係日本本土遊客,有日本女孩相約去出雲大社求姻緣、有日本既一家四口去境港市搵鬼太郎妖怪、亦有日本既公公婆婆拖手行岡山後樂園欣賞風景。對於愛吃喝玩樂同 shopping 既香港人黎講,呢度係比較沉悶既,但對於愛好日本文化既我,正正可以俾我享受到日本真正寧靜既一面。另外,可能由於少遊客既關係,沿途遇見既日本人都好奇問我邊度黎,我又可以用我有限既日文同佢地傾計,呢 D 就係向世界出發既大收獲啦!



在較大的地圖上查看2014 日本.中國地區鐵道遊6天

事前準備
準備
備註
申請日本旅遊簽証
免簽証
購買機票
購買中國東方航空香港至廣島,岡山至香港機票一張
購買旅遊保險
於美亞保險香港有限公司購買旅遊保險
訂酒店
於網上預約
換日元
於恆生銀行換購

行程表
住宿
Day 1
香港 --> 上海浦東國際機場 --> 廣島空港 --> (廣島縣) 廣島
Day 2
廣島 --> 宮島 --> 廣島 --> 米子
Day 3
米子 --> (島根縣) 石見銀山 --> 出雲 --> 松江 --> (鳥取縣) 米子
Day 4
米子 --> 境港 --> 鳥取 --> (岡山縣) 岡山
Day 5
岡山 --> 倉敷 --> 岡山
Day 6
岡山 --> 岡山空港--> 上海浦東國際機場 --> 香港

整個旅程所需費用 (一人計)
計劃行程時日元稍為下跌, HK$7.6 : JPY$100...
機票、酒店、交通
約 $7000
約 $950
手信
約 $3500
娛樂
約 $100
其他
約 $20
總計
約 $11500
如果想知我每日去左邊就要逐日睇喇. 仲有相睇 tim.

沒有留言:

張貼留言