2016年9月25日 星期日

[2016 俄羅斯.莫斯科馬拉松] Day 1-3 跑在莫斯科紅場.驚險萬分既莫斯科馬拉松 2016

~Day 1~
23/9/2016 (Friday) 香港 --- 晴
香港 --> 上海浦東國際機場 (Shanghai Pudong International Airport)

6:00 pm
放工後趕到機場, 最唔希望出現既事情出現了, check in 電子板顯示航班 delay... 餐餐飛大陸都係咁既...

8:25 pm
去到登機閘口繼續等, 真係越心急佢就越遲...

10:00 pm
原定 8:05 pm 起飛既東方航空 MU 506 航班, 最後等到 10:00 pm 先起飛, 足足遲了兩個鐘 >.<...


~Day 2~
24/9/2016 (Sunday) 莫斯科 -- 晴

上海浦東國際機場 --> 西安咸陽國際機場 (Xi'an Xianyang International Airport) --> 謝列梅捷沃國際機場 (Sheremetyevo International Airport) --> 莫斯科 (Moscow) --> 盧日尼基體育場 (Luzhniki Stadium) (領取選手包) --> Seven Hills Brestskaya Hotel

00:05 am
原本係 8 點起飛, 10 點半到上海, 咁中間有成 3 個鐘等轉機去莫斯科, 理應係好足夠既, 而家 delay 左 2 個鐘起飛, 凌晨 12 點先到上海, 咁趕唔趕得切架...

落機前已問空姐, 下一班機有冇我地資料, 照計聯營航班應該有, 不過大陸機再加俄航, 都係唔好有期望... 空姐答話落機後會有工作人員協助轉機既客人, 咁我地都放心啲...

點知... 落機後乜人都冇... 唉, 下班機係 1:40 am 起飛, 仲有個半鐘, 心諗應該夠掛, 唯有跑去轉機啦... 不過中途仲要攞行理, 之後再拖住行理由 Terminal 1 跑到 Terminal 2... 好攰, 冇氣又冇力...

1:00 am
最後跑到去 Terminal 2 望下個 check in 電子板... OMG, 寫住 Check in counter CLOSED... 其實都唔記得幾點去到俄航 check in counter, 通常起飛前一個鐘 closed, 我估當時應該過左 00:45 am 架喇... 其實個 counter closed 左, 但仲有成個鐘先起飛喎, 咁辛苦跑到黎, 唯有問下俄航個職員可唔可以俾番我地 check in 啦... 咁唔駛問, 梗係話唔得架啦... 一日先得一班機飛莫斯科, 搭唔倒呢班機就趕唔切去跑架喇, 唯有再苦苦哀求下個職員, 答案都係話唔得... 唉, 真係勁嬲, 明明有成三個鐘轉機, 係好鬆動架嘛, 但東航可以 delay 兩個鐘, 之後又冇人幫手, 同聯營航班又冇溝通...

2:00 am
而家冇得跑, 張老師好失望, 但都冇辦法, 就算要改明晚既航班都要等佢個死人 counter 開番先得, 而家只好搵地方休息... 我地仲係度諗, 明天係咪可以出去上海迪迪尼玩下 >.<...

走到機場酒店, full 哂 >.<... 只好走回機場航廈內搵張長椅訓下啦...

搵左個位"安頓"好, 又無無聊聊周圍走, 見到個航班資料電子板... 莫斯科... 我有冇睇錯? 真係見到莫斯科呢三個字出現係眼前... 再仔細睇清楚, 明早東方航空有一班飛往莫斯科既航班喎!!!不過唔好開心住, 望清楚個航班時間先, 朝早10點由上海飛西安, 下午1點半再係西安轉機飛莫斯科, 於下午5點到達!!!咦, 雖然係要停留西安, 但下午5點到達莫斯科, 即刻趕去會場應該仲趕得切攞跑手包喎, 真係好似有啲曙光咁...

即刻番去同張老師講, 張老師話一於明早去買機票, 咁而家可以做既就真係得番訓覺...

6:00 am
其實係機場啲長椅度又邊會訓得好, 等到清晨6點鐘, 即刻走去東方航空 counter 話要買機票去莫斯科啦, 點知個 staff 話你地琴晚係 delay 左所以駁唔倒機去莫斯科喎, 我地話係呀, 仲好慘 tim, 係機場訓左成晚... 個 staff 苦笑左一下, 跟住話可以幫你免費改機票呀... 嘩, 咁就真係大好消息, 搵到另一班機可以趕得切同日去到莫斯科仲要唔駛補錢, 希望一切順利啦!

7:30 am
改左機票, 個心真係定左好多呀, 仲有時間去 lounge 食啲野先...

10:05 am
乘搭東方航空 MU 5009 航班飛往西安既咸陽...

12:25 pm
飛機準時抵達西安咸陽, 等轉機去莫斯科喇...

1:35 pm
真係唔明點解中國大陸啲飛機成日 delay delay delay... 琴晚 delay 完 miss 左班俄航已經超級嬲, 而家又黎過... 原定 1:35 pm 起飛於 5:00 pm 抵達莫斯科既航班又 delay... 攞選手包既 expo 係至到7點, 咁5點到達都有啲忟水啦, 到左仲要入境攞行李, 唔好忘記仲要係第一次去俄羅斯, 連 expo 點去都未搵架 >.< 而家仲要 delay... 唉, 唔通整定我地跑唔成?

3:00 pm
最後 MU 5009 航班於 3:00 pm 起飛...

(以下轉俄羅斯時間)
6:05 pm
經過了一整晚在機場的煎熬, 幾經辛苦終於到了莫斯科...

6:30 pm
即刻走去排隊入境, 然後攞行理, 再極速咁係機場換左啲盧布 (勁唔抵不過冇辦法啦, 因為諗住搭的士去 expo 又唔知要幾多錢...)

7:00 pm
離開機場, 走到的士站, 等了一會兒就有架的士, 唔理三七二十一將佢攔截, 然後俾 expo 個地址司機睇, 就係咁... 驚險既情節暫時又緩和了一點...

上的士時已是7點, expo 或許已關閉... 不過既然都黎到洛, 盡最後既努力趕去會場... 途中有點塞車, 司機又唔太識路, 初時還去錯了地方, 我地真係好焦急...

7:50 pm
差不多8點, 司機示意話已到了... 本身諗住坐俄航係今早到達, 大把時間去 expo 的, 所以之前都做好準備, 唔知 expo 係邊, 加上同司機又言語不通 (呢啲英語不通既國家真真麻煩), 咁司機話到左, 我以防佢又搞錯, 我就提議我自已落車去睇下, 張老師留係車度等...

落車後天都黑哂, 見到好似有個球場定體育館咁既物體, 當做定熱身咁飛跑過去, 跑跑下身邊開始多人喎, 感到應該無錯了, 呢度就係大會設置 expo 既盧日尼基體育場 Luzhniki Stadium... 心諗仲咁多人行緊去, 即係仲未 close 啦... 都唔理, 繼續跑, 去到會場 reception, 萬分感恩, 真係仲未 close, 可以攞選手包啊... 不過, 我冇拎張老師既護照... OMG...

職員話一定要有跑者既身分證明文件先可以攞選手包, 咁我唯有又跑番轉頭, 問張老師攞護照, 又再九秒九咁跑番去 expo... 唉, 之前一晚已經冇覺好訓, 而家真係跑到索哂氣...

不過再次感恩, 最後順利攞到選手包喇... 真係好似發左場夢咁, 由香港飛機 delay 濟留係上海, 以為冇得跑, 到發現可以改其他航班, 再次 delay 後終於順利抵達俄羅斯... 離開機場又成功截到的士趕得切到達大會 expo... 一切都係命運既安排, 實在感恩!

攞左選手包, 極速咁係 expo 走一轉, 其實人地都收緊檔... 然後就番去會合張老師喇... 順便請司機再送我地到酒店啦...

8:30 pm
到了酒店 Seven Hills Brestskaya Hotel, check in 後走到附近超市買野食, 之後就休息了...

選手包... 平時我係唔會著大會 tee 跑既, 不過今次張老師話一齊著就著啦...

~Day 3~
25/9/2016 (Sunday) 莫斯科 -- 晴

酒店 --> 盧日尼基體育場 (Luzhniki Stadium) --> 莫斯科馬拉松 2016 (Moscow Marathon 2016) --> 莫斯科馬戲 (The Great Moscow Circus) --> Seven Hills Brestskaya Hotel

7:00 am
我既第三隻全馬, 第二隻海外馬就係今日於莫斯科呢度舉行... 本身都冇咩訓練, 只係諗住陪張老師出戰, 加上出發遇到既 delay 意外, 感覺到好似2晚都冇點訓過咁, 咁既狀態去跑全馬確實係有啲嚇人喎 >.<

不過命運決定了我們可以參賽, 就盡力去完成佢啦... 我地一早換好大會既跑 tee, 搭的士到會場 - 盧日尼基體育場 Luzhniki Stadium...

7:30 am
琴晚我地遇著了一個好好既司機, 令我地可以趕得切去攞選手包... 但今朝似乎冇咁好彩, 我地懷疑個的士司機刻意行錯路, 都冇計啦, 去邊度旅行都一樣會有呢啲情況...

總算到達大會會場啦...

因為起點區為一大型體育場, 所以體育館內設有男女更衣區, 方便跑手作最後準備...

9:15 am
熱身後, 上個洗手間, 再走回行李寄存區寄存行理, 之後就去起跑區等出發...

莫斯科馬拉松 (Moscow Marathon) 前身是1980年始辦的莫斯科國際和平馬拉松, 2013年升級為全新的莫斯科馬拉松, 今年 2016年已是第四屆比賽, 是俄羅斯境內最火熱、最大規模的國際性馬拉松比賽。 莫斯科馬拉松規模可能不及六大馬或其他歐洲知名賽事, 但莫斯科馬以及其路線均是獲得國際田徑總會 (International Association of Athletic Federations) 及國際馬拉松及道路賽協會 (Association of International Marathons and Distance Races) 認可的。

2016年既第四莫斯科馬拉松參賽者數目亦不少, 這座歷經滄桑的奇幻之城引來了來自70多個國家一共28000名馬拉松選手, 當中就包括左黎自香港既我們... 我都唔記得大會總共設了多少個起跑區, 我自已就是在 H 區起跑, 而張老師就在 G 區...

莫斯科馬拉松路線圖

莫斯科馬拉松比賽路線貫穿莫斯科市的中心地帶, 起終點設於1980年夏季奧運會的俄羅斯最大體育場盧日尼基體育場, 跨越美麗的莫斯科河, 跑過閃耀著金光的紅場克里姆林宮塔樓和深紅色的圍牆, 邂逅宛如童話建築般的聖瓦西裡大教堂, 於奔跑中領略莫斯科的美。9月的莫斯科氣候宜人, 道路平整寬闊易PB, 是個跑馬福地!

9:30 am
起跑喇...

繼渣打馬拉松同京都馬拉松後, 今次係第三隻全馬, 本來就是應張老師邀請, 陪他來參賽, 我就諗住順道去旅行, 探索一下呢個比較少香港人踏足既歐洲國家姐, 所以事前都冇特別為呢隻馬去訓練... 加上2晚嚴重睡眠不足, 起跑後好快已收到身體發出既訊號 - 冇肌力, 冇精神...

唔緊要喎, 冇力就跑慢啲啦, 最緊要安全, 加上 delay 左咁耐最後都能順利參賽, 註定要我完成呢個賽事既...

索性一路跑一路欣賞俄羅斯既著名景點, 以下咁靚既圖片係黎自網上的報導...

跑左半程確實係好辛苦, 好想上巴士呀 >.< 幸好呢條賽道真係幾易走, 全程平路, 冇咩高低落差...

男子冠軍 Артем Алексеев 以2:13:40 的成績奪冠, 女子冠軍基貝特 Barngetuni 成績為 2:17:23, 與大滿貫賽事稍有差距, 但已非常優秀...

3:00 pm
一如自已所料, 成績真係差到一個點 :p, 最後完走成績是 5:34:34...

過了終點線, 已見到張老師在等著我... 但當時的我已元氣大傷, 四肢乏力, 差點連講野既力氣都冇 >.<


在工作人員手中取得莫斯科馬完走獎牌, 個獎牌好大個好靚, 第三隻全馬完走, 心情真係好激動...

4:30 pm
完成了張老師的首要任務 - 莫斯科馬拉松, 緊接住就係我個俄羅斯之旅既開始喇, 哈哈... 岩岩跑完隻全馬, 駛唔駛咁趕呀, 休息下都要掛... 其實俄羅斯之旅既第一站, 只係去睇俄羅斯既國粹馬戲團表演姐, 應該唔會好辛苦 :p

5:00 pm
去俄羅斯睇教堂去金環就唔駛多講, 其次必要做既就一定係睇馬戲團同芭蕾舞團表演喇... 莫斯科有二團馬戲團, 分別係 Great Moscow Circus 同 Nikulin Ciucus...

我地今次係睇莫斯科大馬戲團 Great Moscow Circus...

莫斯科大馬戲團成立於1919年, 從數位特技演出者、雜耍小丑跟馴獸師組成的團體, 每年均巡迴世界各地演出... 當1956年赫魯雪夫揭開鐵幕後, 世界上最受歡迎的娛樂「馬戲團」就被帶到西方世界。到美國首演之後, 莫斯科馬戲團成為國際的奇蹟, 即使在今天, 持續將近50年, 仍是馬戲界首屈一指的表演團體。莫斯科大馬戲團在俄羅斯國內備受尊崇及重視, 其地位可比擬芭蕾及歌劇, 莫斯科大馬戲團得到俄羅斯政府的資助, 確保在訓練、創意發展及保護動物方面達到最高水準。莫斯科大馬戲團有絕佳的平衡表演者、空中飛人、一組驚人的哈雷機車雜耍表演以及搞笑的小丑和許多各式各樣的節目。

真不愧係國技, 馬戲團表演超精彩, 兩個半鐘好快就過去...

7:50 pm
睇完馬戲一企係身, 先發覺原來今朝岩岩跑完隻全馬, 條腰好似仲有啲痛, 都係搭的士番酒店...

8:10 pm
在酒店附近的超市同 Starbucks 買 dinner...

8:30 pm
飛機 Delay 後訓左一晚機場, 緊接跑左隻全馬, 今晚要好好休息了。

沒有留言:

張貼留言