2017年12月22日 星期五

[2017 加拿大.尼加拉瀑布] Day 1-3 首次踏足北美洲

~Day 1~
22/12/2017 (Friday) 香港 --- 晴
香港 --> 多倫多皮爾遜國際機場 (Toronto Pearson International Airport)

5:30 pm
第一次去北美, 首站係加拿大... 美加呢啲地方, 一直都唔係我個 travel list 既頭幾位, 今次襯聖誕有長假期, 決定去加拿大玩下兼探下老朋友 Yuki, 算唔話得喇掛...

下午早走由公司坐 Uber 到機場, 交通暢順 check in 完仲有時間去 lounge 食野...

6:30 pm
乘搭國泰航空 CX 826 航班飛往多倫多 (Toronto)...

(以下轉加拿大時間)
8:34 pm
飛左大約12個鐘之後, 到達多倫多既皮爾遜國際機場 (Toronto Pearson International Airport)...

到達後先要辦理入境手續, 再去拎行理清關... 入境手續都變得電子化 (是剛剛實施的), 每個入境旅客都要在自助入境櫃檯輸入個人資料, 印出確認便條後, 再去人手登記櫃檯吸印... 本身已好鬼多旅客排隊, 加上啲人唔識搞部機, 整個入境過程花左唔少時間...

成功入境就拿拿臨去攞行理啦, 事關十點鐘就要轉機飛蒙特利爾... 等呀等, 等左好耐啲行理都未出黎, 望下錶已經九點喇喎, 會唔會趕唔切架... 即刻問下加拿大朋友, 佢幫我 check 左, 原來飛蒙特利爾班機 delay 左, 佢叫我唔駛驚 :p...

終於等到行理, 將佢再寄倉後就去下一班機既登機閘口...

~Day 2~
23/12/2017 (Saturday) 蒙特利爾 --- 冰雨、雪
多倫多皮爾遜國際機場 --> 蒙特利爾皮埃爾·埃利奧特·特魯多國際機場 (Montréal-Trudeau International Airport) --> 蒙特利爾 (Montréal) -->  Outlet --> 蒙特利爾


00:15 am
原定 10:00 pm 飛往蒙特利爾 (Montréal) 既 WestJet 航班 WS 3512 delay 到 00:15 am 先起飛...

1:44 am
經過長征後, 終於黎到加拿大既蒙特利爾皮埃爾·埃利奧特·特魯多國際機場 (Montréal-Trudeau International Airport)... 落機後就去等行理, 等緊行理時突然有個女仔問我﹕你是否 Ivy? 我話: 係呀... 原來我朋友 Yuki 搵埋佢朋友 Florence 一齊黎接我機, Yuki 渣住架車係出面等, 而 Florence 就入黎搵我... 咁鬼夜又咁凍既天氣底下, 老朋友仲要帶多個好朋友黎接我, 真係好多謝佢地!

2:20 am
攞左行理後, 我呢個老朋友 Yuki 就車我番佢屋企喇...

3:00 am
黎到朋友家, 已是凌晨三點鐘, 但此時係香港時間下午三點, jet lag 訓唔著 >.< 搞下搞下成五點先訓...

10:45 am
朋友知我搭左十幾個鐘飛機實係好攰, 所以佢冇叫我起身, 等我自然醒... 咁我真係唔客氣, 訓到成十點幾 :p...

起身後就正式開始我係加拿大既旅程喇... 第一個行程就梗係食早餐... 唔係, 應該係 Brunch 先岩...

11:45 am
話說我黎之前, 朋友成日問我想去邊, 睇啲咩, 食啲咩... 咁我一向都係一個包怪, 早餐鍾意食包或西式早餐, 茶記唔岩我... 黎到加拿大就梗係想狂食西餐啦, 咁朋友就話會盡量滿足我, 平時係加拿大都食茶記既佢, 會帶我食盡當地既鬼佬早餐, 哈... 而第一餐 Brunch 我地黎左呢間餐廳 Ben & Florentine...

一坐低, 我見到個 menu 已經雙眼發光喇, 我既至愛多士呀, 仲要有好多款式... 最後叫左個牛油果芝士煙肉多士配蛋、薯仔... 個餐黎左之後, 我呆左... 其實我都算大食, 但我都呆了... 我明點解美加啲鬼咁肥啦, 一個人點可能食得哂呀 >.<...

朋友叫左呢個加拿大名物「普汀」Poutine La Banquise... Poutine 在加拿大東岸的魁北克省誕生, 而家已成為北美旅行必食既名物... 炸得酥脆既金黃色薯條, 再淋上牛肉同芝士醬汁, 嘩, 好好味... 仲係超級邪惡 >.<

1:00 pm
食完個超正牛油果多士同芝士薯條之後, 朋友因應今日既天氣, 天氣唔多好, 落緊冰雨, 咁佢就話帶我去 outlet...

2:15 pm
去旅行逛 outlet 似乎已成為指定動作, 黎到美加就梗係要掃 Coach, Kate Spade 同 Michael Kors 啦...

5:15 pm
行左三個鐘, 要番去食 dinner 喇... 攞車時架車已舖滿積雪, 又要麻煩朋友鏟雪 >.<

6:40 pm
今晚係整個旅程既第一餐晚餐, 朋友帶我去食美味羊扒...

8:45 pm
食飽飽就回朋友家休息。

今日 outlet 既戰利品...

送俾侄女既裙...

必掃 Coach, Michael Kors... 右下角個手袋原本係買俾細妹既, 但買左佢又話唔岩, 再睇落去, 後面講到會再去多次 outlet 換貨...

~Day 3~
24/12/2017 (Sunday) 蒙特利爾 --- 雪
蒙特利爾 --> 聖亞納聖殿 (Basilica of Sainte-Anne-de-Beaupré) --> 魁北克市 (Quebec City) --> 蒙特利爾舊城區 (Old Montréal) --> 蒙特利爾

8:00 am
今日適應左時差, 八點就起左身喇...

8:45 am
第二日又係鬼佬早餐, 琴日個早餐太大, 夜晚又食左羊架, 實在有點 heavy... 我建議食番少啲, 朋友就帶我去了一間 Cafe - Pains & Saveurs... 我又叫左個炒蛋多士, 正呀...

9:45 am
昨天因為天氣比較差, 所以只去了 outlet... 今日開始遊覽蒙特利爾喇...

蒙特利爾 (Montréal), 又稱為滿地可, 是一座位於加拿大魁北克省 (Quebec) 西南部的城市, 主要位於聖羅倫斯河和渥太華河匯合處的蒙特婁島及周邊小島上。根據2011年人口普查, 蒙特利爾人口約為342萬, 是魁北克省內最大城市、加拿大第二大城市及北美第十五大城市。(維基百科)

蒙特利爾為全球第二大的法語城市, 約四百萬人口中絕大多數操得一口流利法文, 是法國境外最大的法語城市。 雖然是在加拿大境內, 但走在蒙特利爾街頭, 舉目所見, 耳中聽聞, 卻讓你錯以為置身歐陸國家。

介紹完蒙特利爾, 點知原來今日既行程係去魁北克市 (Quebec City) :p...

1:30 pm
坐左接近四個鐘車, 差不多到 Quebec City 架喇, 中途經過這座大教堂...

聖亞納聖殿 (Basilica of Sainte-Anne-de-Beaupré)

聖亞納聖殿是一座羅馬天主教的宗座聖殿, 位於加拿大魁北克城以東30公里的聖勞倫斯河河畔。天主教內傳說有許多病人和殘疾人痊癒的神跡, 每年接待大約50萬朝聖者。朝聖的高峰期是7月26日聖亞納瞻禮。聖殿長105米,最寬處48米,尖頂高91米。(維基百科)

3:00 pm
到了魁北克市 (Quebec City)...

魁北克市, 又稱魁北克城, 是一座位於加拿大魁北克南部的城市, 人口約70多萬, 是魁北克省首府。主要使用法語。魁北克市是墨西哥以北唯一的留有古老城牆的北美洲城市。當中的魁北克歷史城區也是聯合國教科文組織世界文化遺產。(維基百科)

天氣好凍, 到步後行左一陣, 大家都好似有啲肚餓, 不如先去食個 lunch...

食完野個身暖啲繼續行, Quebec City 真係好靚... 但行左一陣又覺得好凍, 係凍到唔多想行 >.<...

5:10 pm
走喇, 其實冬天真係唔好去啲咁凍既地方, 舊城區應該慢慢行慢慢欣賞... 而家凍到屎, 又早天黑, 行一陣啲腳指都凍到疆哂...

8:15 pm
回到蒙特利爾去逛舊城區 (Old Montréal), 同魁北克歷史城區一樣, 晚上既舊城區好靚呀, 真係好似置身係歐洲咁...

9:00 pm
食 dinner 慶祝平安夜 ^.^...

Steak + 加拿大名物 Smoked meat 呀... 黎到 Montréal 一定要食 Smoked meat, 不過唔係呢間, 繼續睇落去, 睇到 Day 9 就會知邊間食 Smoked meat 係最正架喇 :p...

11:30 pm
回家休息。

沒有留言:

張貼留言