2017年12月22日 星期五

2017 Dec 加拿大.蒙特利爾、多倫多.尼加拉瀑布 x 白色聖誕 11 天之旅

~加拿大.蒙特利爾、多倫多.尼加拉瀑布 x 白色聖誕 11 天之旅~
日期: 22/12/2017 - 1/1/2018


又到聖誔又到聖誔, 本身冇咩特別旅行既計劃, 但見老細唔放假, 咁我又唔想浪費左個假期, 於是又諗下去邊 :p 好想去澳洲或新西蘭果面, 但聖誕係旺季, 機票都比較貴, 加上我而家實在懶得 plan 行程... 無意中同個小學同學傾計, 佢小學後已移民左去加拿大, 佢話我成日去旅行, 但都未去過佢果度... 咁加拿大好似無咩好玩咁, 世界咁大, 自然有排都未輪到佢啦... 咁講下講下, 我朋友又話聖誕可以放假帶我去玩, 如果我去呢又可以住係佢度... 咁我諗下又好似幾好喎, 唔駛自已 plan 行程, 去到有當地朋友帶我周圍去, 加上我又未去過北美, 咁就一於去過白色聖誔兼探老朋友啦。

今次真係唔駛自已動手, 我只需要買張機票, 網上做定個 Visa 就可以起程喇。朋友係加拿大既蒙特利爾 (Montréal) 住左好多年, 出發前一個月佢已 plan 左個行程俾我, 主要既城市﹕蒙特利爾 (Montréal)、魁北克市 (Quebec City)、首都渥太華 (Ottawa) 都會在行程之內, 另外會抽2日去多倫多 (Toronto) 睇尼加拉瀑布 (Niagara Falls)。我就梗係冇意見啦, 有人幫我諗埋我真係好滿意 tim 呀!朋友又知道我鍾意食西餐, 佢仲準備帶我去試不同既鬼佬早餐, 即係我至鍾意既三文魚、炒蛋、多士、咖啡咁啦

後記
首次踏足北美, 繼兩年前去南美之後, 算是最辛苦既旅程, 講緊既係長途機。如上面所講, 北美即係美加呢啲地方, 似乎冇咩好玩, 去完番黎既感覺係, 都真係冇咩好玩, 確係移民既地方。不過朋友住既蒙特利爾都算不錯, 因為是法語區, 整個省都充滿歐洲既色彩, 也有不少好靚既大教堂, 也值得一去既... 至於多倫多嘛, 除了尼加拉瀑布就真係冇咩特別了。至於鬼佬早餐, 就完全合我口味, 不過份量確實好大... 另外比較唔習慣既係, 呢度既人都習慣渣車, 朋友由屋企到對面街餐廳食早餐都要渣車, 咁個人好似唔駛點郁咁... 加上天氣實在又太凍, 係凍到我都唔想行 :p 最後, 黎左10日, 食得超勁多, 但又冇咩行過路咁, 番到香港都唔敢上磅 >.<... 如果下次再黎既話, 最好揀秋天, 冇咁凍又有紅葉睇

事前準備
準備
備註
申請加拿大旅遊簽証
於網上申請電子簽証 [Electronic Travel Authorization (eTA)]
購買機票
購買國泰航空 (Cathay Pacific Airways) 香港至蒙特利爾來回機票一張
訂酒店
於網上預約並付款
購買入場卷
於網上購買Casa Loma 門卷並付款
購買旅遊保險
於美亞保險香港有限公司購買全年旅遊保險

行程表 
住宿
Day 1
香港 --> 多倫多皮爾遜國際機場 (Toronto Pearson International Airport)
Day 2
多倫多皮爾遜國際機場 --> 蒙特利爾皮埃爾·埃利奧特·特魯多國際機場 (Montréal-Trudeau International Airport) --> 特利爾 (Montréal) -->  Outlet --> 蒙特利爾
Yuki's Home
Day 3
蒙特利爾 --> 聖亞納聖殿 (Basilica of Sainte-Anne-de-Beaupré) --> 魁北克市 (Quebec City) [文﹕1985] --> 蒙特利爾舊城區 (Old Montréal) --> 蒙特利爾
Yuki's Home
Day 4
蒙特利爾 --> 多倫多 (Toronto) --> 尼加拉瀑布 (Niagara falls) --> 多倫多
Day 5
多倫多--> Outlet --> 卡薩羅馬城堡 (Casa Loma) --> 多倫多
Day 6
多倫多 --> 渥太華 (Ottawa) --> 蒙特利爾
Yuki's Home
Day 7
蒙特利爾 --> Local City --> 蒙特利爾舊城區 (Old Montréal) --> 蒙特利爾
Yuki's Home
Day 8
蒙特利爾 --> Local City --> 蒙特利爾
Yuki's Home
Day 9
蒙特利爾 --> 翠湖山莊 Mont-Tremblant --> 蒙特利爾
Yuki's Home
Day 10
蒙特利爾 --> 蒙特利爾皮埃爾·埃利奧特·特魯多國際機場 (Montréal-Trudeau International Airport) --> 多倫多皮爾遜國際機場 (Toronto Pearson International Airport)

Day 11
多倫多皮爾遜國際機場 (Toronto Pearson International Airport) --> 香港


(* 主要城市 * 主要景點)

沒有留言:

張貼留言