2017年12月16日 星期六

[2017 台北.馬拉松] 邀你一起跑向夢想.台北馬拉松 2017

~Day 1~
16/12/2017 (Saturday) 陰
香港 --> 桃園國際機場 --> 林東芳牛肉麵 --> 花博爭艷館 (領取選手包) --> 寧夏夜市 --> 饒河街觀光夜市 --> Home Hotel

9:15 am
出發喇,與家人一早到機場,先在 lounge 食早餐,然後就乘坐香港航空的航班 BR 2898 飛往台北。飛機餐是一個午餐肉包。


11:15 am
好快到左台北,在機場唱錢後就搭大有巴士到酒店。

酒店在台北101附近,一落車就見到台北馬拉松起點的佈置,非常方便。

好快就見到酒店 Home Hotel 的指示牌。

2:40 pm
放低行理後就事不宜遲,立刻開始快閃既美食之旅,第一站係林東芳牛肉麵。在酒店外上的士,同司機講要去林東芳牛肉麵,司機哥哥即時話﹕你地又識林東芳?果然識貨 :p

去到已見長長既人龍,排左大約半個鐘可以入坐,點了必叫既半筋半肉麵,再加牛腸同豆干... 牛肉麵真係無得頂呀,湯底好鮮甜,最緊要係價錢唔貴,抵食!

4:00 pm
食飽飽後就到花博爭艷館取跑手包。花博爭艷館是一個大型室內展覽館,好像會展一樣,位於圓山捷運站附近。

入場後先排隊領取選手包...

六大馬亦是我的目標... 已完成倫敦、柏林馬... 黎緊一年會跑東京同芝加哥...

全馬及半馬路線圖...

Ivy 加油呀...

5:30 pm
在行程規劃已提到,本人推台北馬拉松多過台北渣馬,除左起跑時間、地點外,expo 亦係其中一個原因。台北馬呢個 expo 都不錯,幾多野睇,台北渣馬係冇 expo 的,大會只安排在新光三越外既香堤大道領取選手包。

行完 expo, 又係時候繼續快閃美食之旅,第二站黎到台北人都推薦既寧夏夜市


18:45 pm
之後再轉戰我既至愛饒河街觀光夜市

必食既有藥燉排骨...

同超人氣胡椒餅...

9:30 pm
回到酒店,準備明早半馬的物品,然後就休息了。

今天買的手信...

Expo 的戰利品...

明天的戰衣...

~Day 2~
17/12/2017 (Sunday) 陰

酒店 --> 台北馬拉松 --> 陳根找茶 --> 西門町 (阿宗麵線、鴨肉扁 --> 桃園國際機場 --> 香港

6:30 am
一早起床,屋企人仲訓緊覺,我在酒店食早餐,然後就出發往起點。

由酒店步行到起點(台北市政府)只需十分鐘,真係超方便呀,行去起點時,剛碰上全馬起跑。由於唔駛寄行理,直接去起跑區等起跑啦。

就係等起跑既呢個時間,等我又簡單介紹一下呢個賽事啦。台北馬拉松 (Taipei Marathon 2017) 由台北市政府及中華民國路跑協會主辦,由1986年起跑,今年已是第三十一屆,確實是台北市一個重大既賽事。富邦自2009年開始贊助台北馬拉松。賽事分全馬同半馬兩個項目。我今次報左半馬,係我第七隻半馬。

全馬同半馬賽事分別於 6:30 am 及 7:00 am 起步,起點及終點均在台北市政府。

半馬路線及高度圖

沿途補給非常充足...

7:00 am
同台北渣馬一樣,呢場賽事沒有分組,想做個靚啲既時間就一早去霸頭位啦,不過我去到起跑區時都唔係太多人... 唔記得當日氣溫係幾多,有少少凍,但對於怕熱既我當然岩哂啦...

7:00 am 準時起跑,台北人好有禮貌,起跑後都冇出現人阻人既情況...

(以下轉載大會提供的相片)

經過景福門、大佳河濱公園、國父紀念館等景點後,好快就返回終點... 事前約定家人在終點迎接我,我以為佢地會拍低我衝線既一刻,所以當我見到個終點時就出盡全身既力衝埋去啦...

9:15 am
今日壯態中規中矩,pb 就冇喇,2:12 完走,冇咩練跑既情況下算係咁啦... 出盡九牛二虎之力衝線後,不停咁周圍望,睇下屋企人係邊,但搵極都唔見既 >.< 一路向前走,拎埋完賽獎牌同毛巾都未見到 >.<... 再向前行多少少就見到阿妹喇, 原來一早已有好多人聚集係終點既兩旁, 佢地想搵個靚位都難, 咁即係冇幫我拍片囉 >.<...

咁唔緊要啦, 我地之後係會場內影左好多相, 好多人好熱鬧...

影完相之後就行番酒店, 仲見到好多人番緊黎...

番到酒店沖個涼, 執好行理就 check out 喇... 半馬完走, 家人既支持大行動順利完成, 又係時候出發繼續我地既美食之旅, 嘩哈哈...

12:00 pm
在網上見到在酒店附近有間專賣蛋餅既小店, 叫 "陳根找茶", 咁第一站就去試下...

我地分別試左吐司同蛋餅, 都不錯...

12:50 pm
下一站去人氣手信店 "佳德糕餅"...

除左右上角果藍, 其他都係跑完台北半馬送既食物黎架...

買完手信先回酒店取行理, 再搭的士去西門町作最後衝刺。

3:00 pm
先去老天祿掃鴨舌...



一定唔少得既梗係阿宗麵線...

最後去埋鴨肉扁...

4:00 pm
食到有啲過分, 搭六點機, 成四點先截的士走人, 哈...

4:30 pm
不過好快就到左機場, check in 後就入閘...

6:10 pm
長榮航空 BR 857 航班準時起飛, 今次個飛機餐有啲失望, 是一個凍冰冰的意粉, 唔好食...

8:00 pm
安全抵達香港, 2 天既快閃台北馬拉松兼美食之旅完滿結束。

沒有留言:

張貼留言