2014年8月22日 星期五

[2014 北歐.北極光] Day 1 一人尋找幸福之旅出發囉

~Day 1~
22/8/2014 (Friday) 香港 --- 晴
香港 --> 多哈國際機場

4:00 pm
極度期待既北歐極光之旅出發喇, 懷住興奮既心情到達香港國際機場。
其實朝早仲要番工, lunch 都未食就要去機場, 諗住 check in 左先去 Lounge 嘆番個 late lunch...

買左卡塔爾航空 (Qatar) 經多哈轉機飛往奧斯陸既機票, 而香港去多哈呢一程其實係 CX 經營既航班黎, 所以 check in 都係去番國泰既 check in counter 既... 去到 CX 個 counter, 地勤姐姐問﹕小姐, 我地已經 upgrade 左你去 business class, 你之前預訂左個低卡路里餐你仲要唔要呢?我心諗﹕business class 咁正?我答佢﹕咁我食番 business class 個餐啦... 嘩哈哈, 真係未出發已經夠哂興奮。

由於 business class 既膳食都唔錯, 所以去 Lounge 都係食少少野算...

7:00 pm
乘搭 CX 645 航班飛往多哈, 雖然唔係第一次坐 business class, 但係第一次坐呢隻可以訓覺既魚骨位, 真係好正...
坐低無耐, 就有杯 welcome drink... 仲有個 Agnes B 既個人護理套裝, 有牙刷、眼罩、潤膚膏、襪等等個人用品...

起飛之後就開始不停食... 首先係頭盤...

主菜... 我揀左食羊架...

芝士餅乾、生果...

仲有甜品...

好喇... 食到飽哂, 戲都睇左兩套, 係時候享受下張床喇... 訓番幾個鐘先...

訓醒又有得食... 雲吞麵...

(以下轉多哈時間)
9:50 pm
大約八個鐘之後, 到達多哈國際機場, 呢個機場都幾靚咁喎... 仲有大把時間, 周圍行下鬆下筋骨先...

沒有留言:

張貼留言