2014年8月27日 星期三

[2014 北歐.北極光] Day 6 首次踏足極地格陵蘭

~Day 6~
27/8/2014 (Wednesday) 晴
哥本哈根 --> 哥本哈根國際機場 --> 格陵蘭 (Greenland) --> 伊盧利薩特 (Ilulissat) --> Local Tour: Evening Boat Trip Among the Icebergs --> 伊盧利薩特

7:15 am
今日會離開丹麥, 向極地格陵蘭進發... 心情好興奮, 一早搭 metro 去機場...


7:30 am
到了機場, 如常去 check in 啦... 去到 check in counter, 俾本特區護照地勤姐姐話要去格陵蘭, 地勤姐姐即刻問我有冇 visa... 我話用特區護區係免簽證架播... 地勤姐姐一臉疑惑, 好似唔多信我所講, 仲左 check 右 check, 又打電話去問... 其實我對呢個情況都唔太出奇, 因為我相信係哥本哈根呢度, 用特區護照飛格陵蘭既香港人真係應該少之又少, 話唔定地勤姐姐連特區護照都未見過, 哈... 等佢問完一輪之後, 就幫我繼續 check in 同出機票喇...

9:00  am
要去格陵蘭只有兩個方法, 一個係由哥本哈根飛去, 另一個係由冰島飛去, 由哥本哈根出發的就只有坐格陵蘭航空 (Air Greeland) 既航班, 機票好貴 >.<

格陵蘭係世界最大既島嶼, 屬於丹麥王國既海外自治區, 位於北美洲東北面, 東面為冰島與北歐四國, 全島約五分之四地區處於北極圈之內, 氣候相當寒冷... 格陵蘭亦係南極洲以外, 大陸冰川面積最大既地區, 幾乎全個島嶼都被冰覆蓋住, 但由於空氣乾燥, 積雪難以形成, 地面才得以暴露。

由於格陵蘭太大, 冇可能玩哂成個島, 今次選擇左位於西面既伊盧利薩特 (Ilulissat) 作為首次踏足格陵蘭之地 (另一個旅遊重鎮係東面既 Kulusuk), 呢度人口只有約4000, 係格陵蘭第三大定居地。雖然呢度人口唔多, 但呢度絕對係格陵蘭最受歡迎既旅遊地點, 因為呢度有貴為世界自然遺產既伊盧利薩特冰峽灣, 景色一絕。

由哥本哈根出發到伊盧利薩特, 航程分為兩段, 首先乘搭 GL 781 飛到格陵蘭另一城鎮 Kangerlussuaq...

飛機經過冰島上空喇...

不錯的飛機餐...

世界極地格陵蘭我黎喇 ^.^

(以下轉格陵蘭時間)
9:40 am
今次呢個極光之旅走遍既幾個北歐國家, 除左係用唔同貨幣, 就連時間都唔一樣, 進入左格陵蘭就要較錶喇, 時間比丹麥慢四個鐘咁多架...

黎到 Kangerlussuaq 只係朝早九點幾, 要等多大約四個鐘先轉機, 唯有周圍行下... (其實個機場細到爆, 冇野行...)

1:35 pm
終於等到上機, 轉乘 GL 510 航班到 Ilulissat... 呢架飛機超細架, 似坐巴士多啲, 哈哈...

2:20 pm
唔駛一個鐘就到喇... 唔知以後仲有冇機會坐呢隻螺旋型飛機, 影多幾張先 :p

Ilulissat 機場又係超細, 一出就拎行理, 行多幾步就見到個 information centre... 話說我之前係網上 book Ilulissat Hostel 既時候, 問埋有咩車去 hostel, 得到既回覆係, Ilulissat 呢度係冇公共汽車既 >.< 於是我就請 hostel 既職員幫我約定一部的士... 我拎完行理就行出去機場外等啦... 點知等呀等呀... 都冇車黎既... 的士站又冇的士等客喎, 所有開黎既車都已有人 book 左... 呢個時候, 個心開始有啲驚 tim... 於是走番入去 information centre 問下, 點知個職員姐姐話: 呢度唔會有的士黎架... (可能人太少啦...) 咁我同佢講其實我之前約左架, 不過等極都冇車黎, 我仲請佢幫手打去 hostel 問下... 唉, 搞左一陣, 其實我都唔知職員姐姐打左去邊, 佢淨係同我講, 而家架的士係出面喇, 你快啲出去啦... 就係咁, 我咪走番出去, 點知真係有架的士係度等我... 成件事係好神奇... 

2:45 pm
呢架就係 Ilulissat 既的士... 唔怪得北歐係數一數二既富裕國家, 我好肯定就連呢個的士司機都有錢過我, 事關呢程短短10分鐘既車程, 車資就要 DKK100, 大約港幣$110... >.<

2:55 pm
今次呢個極光之旅, 旅費真係好鬼嚇人... 除左本身機票貴, 就連住宿既開支都好龐大... 一向對酒店都有少少要求既我 (只係少少, 要乾淨企理兼有浴室既單人房咁...), 係網上 book 酒店時都有啲頂唔住, 丹麥酒店又貴, 冰島酒店又貴, 呢度既酒店更加唔駛講, 因為選擇不多, 晚晚都過千蚊... 後來見好多人都推薦 Ilulissat Hostel, 價錢仲要平一大截, 咁就一於住下呢間頗有特色既 hostel 啦...

到左 hostel 先 check in 放低件行理先...

Ilulissat 全個小鎮都係大大小小既彩色屋仔, 就連呢間 hostel 都一樣, 好得意...

好乾淨既廚房...

3:40 pm
稍作休息之後, 就走到市中心既 World of Greenland 睇下有咩玩... 今次會係 Ilulissat 呢度停留四日, 黎得呢度都係為左睇冰山, 冰川同冰河, 唔係坐船出海睇就係坐直升機係上空睇架啦, 所以就算自由行黎到都要參加當地搞既 local tour, 而 World of Greenland 係當地最大既 travel agent, 睇過網上既介紹同呢度職員既推介, 決定報名參加兩個重點 local tour (恕我真係唔太有錢, 唔可能參加太多, 其實我好想坐直升機係上空睇下呢個咁壯觀既冰河世紀架), 一個係今日黃昏出發睇冰山既 evening boat trip, 另一個係明天去睇冰峽灣既 day tour... 至於第三日同第四日朝早, 就留番係 Ilulissat 呢個咁舒服既小鎮行下...

白板上清楚睇到哂黎緊有咩 local tour...

報左名, 俾錢果刻好肉痛 >.<...

4:00 pm
Boat trip 今晚七點先出發, 仲有三個鐘, 周圍行下先...

6:45 pm
差不多七點, 走回 World of Greenland 集合, 準備呢個奇妙旅程﹕Evening Boat Trip among the Icebergs。呢個 boat trip 都唔算話太貴, DKK600 尚可接受, 航程大約二個半小時, 觀光船會在黃昏時段在冰山中運行, 包咖啡熱茶。

出發喇...

觀光船開始在冰山之間運行囉... 伊盧利薩特冰峽灣長 40 km, 於2004年被列為世界自然遺產。

工作人員正在講解點解 Ilulissat 呢度會有咁多浮冰同埋 icefjord 冰峽灣既成因等等...

終於等到日落喇...

唔怪得 World of Greenland 都叫我一定要參加呢個 evening trip, 當黃昏的光線照在冰山上, 睇到既景色又真係好正...

回程時見到 Ilulissat 既特色屋仔... 此時已為晚上九點多, 太陽還未完全休息呢...

9:30 pm
回到碼頭, 睇緊冰山時太興奮, 掛住影相咩都唔理, 落左船覺得超凍, 拿拿聲走回 hostel 休息囉。

沒有留言:

張貼留言