2014年8月30日 星期六

[2014 北歐.北極光] Day 9 轉戰另一冰極國度 - 冰島

~Day 9~
30/8/2014 (Saturday) 晴
伊盧利薩特 (Ilulissat) --> 冰島國際機場 --> 雷克雅維克 (Reykjavik)

9:00 am
下午就要離開格陵蘭, 好唔捨得呢個地方, 淨番一個早上, 我決定要再去多次我認為係 Ilulissat 景色最靚既地方... 先去超市買早餐...

9:30 am
邊度咁吸引?咪就係 post card 指定拍攝位...


黎到教堂前坐下, 面向一望無際既大海, 準備食呢個岩岩買既早餐... 點知, 呢隻麵包超難食 >.<

10:00 am
走進教堂參觀...

參觀完教堂走出黎, 好巧合地竟然見到第一日車我到 hostel 既的士司機, 我諗佢係岩岩車完客人黎呢個教堂啦... 咁我見到佢就好自然地同佢打招呼, 亦都係呢個時候, 我先醒起原來我仲未諗點去機場喎... 事關呢度係冇公共汽車, 要去機場應該要預先約定啦, 但我又冇囉, 哈... 咁就岩哂, 我同個司機講, 我等陣就要走喇, 請佢 12:00 pm 去番 hostel 接我... 其實個司機唔識英文, 但總算聽得明我講野...

慢慢 hea 走回 hostel...

12:00 pm
的士司機好準時黎到 hostel, 話咁快就送左我去機場, 車資又收左我 DKK117, 唔知點解貴過之前果程 DKK17 :p

最後好唔捨得咁同司機叔叔道別, 亦都要同格陵蘭講再見喇...

12:30 pm
今次搭另一航空公司 Air Iceland 到冰島... 一睇就知邊間大邊間細啦 :p

1:15 pm
準備登上呢架飛往冰島首都雷克雅維克既 NY 440 航班... 航班準時於 1:15 pm 起飛...

之前都有提過, 由於飛機航班少, 進出格陵蘭既交通費係極度昂貴, 加上搭歐洲機都預左冇咩服務... 雖然係咁, 但係呢程機上面見到一個畫面, 真係忍唔住要拍低佢, 好經典, 哈哈... 再順帶一提, 係呢個 trip 入面買既四套機票, 呢張由格陵蘭飛冰島係最貴既一張, 比香港來回奧斯陸的來回機票還要貴, 但係機上無食物供應, 個空姐仲要得閒到坐係度織冷衫...

(以下轉冰島時間)
7:45 pm
冰島時間快格陵蘭三個鐘, 又要較錶喇...

其實今趟極光之旅, 冰島係佔左大部份既行程, 唔計頭尾兩天進出冰島, 一共佔左五天, 其中四日會 join local tour 去唔同既地方玩, 一日留係市中心閒逛... 另外兩晚去極光 tour...

同格陵蘭一樣, 冰島交通唔方便, 除非自駕遊, 如果唔係都一定要參加 local tour 架喇... 雖然9月唔算旺季, 但既然出發前已 plan 好哂想去既地方, 我就預先係網上報埋名, 另外仲 book 埋來回機場既接送, 咁黎到每日就唔駛再煩要做咩喇。除左咁, 仲有一個好處, 就係咩都俾哂錢, 咁就唔駛特登唱冰島錢喇, 純粹解決一日三餐同酒店的話, 簽卡就可以了。


冰島有超多既 travel agent, 勁多各式其式既 local tour, 唔怕冇野玩, 最怕冇錢... 我最後係幫襯左 BusTravel Iceland, 可以俾大家作個參考囉。 

冰島機場好細, 好快拎埋行理等人黎接... 等左都有少少耐, 最後係一個女人渣架私家車黎接我...


8:20 pm
係冰島逗留七日六夜, 為左盡量減低住宿既成本, 但又唔想住得太差啦, 睇過網友介紹, 決定住呢間離市中心有啲遠既酒店 Guesthouse Borgartun... 可能俾人讚得多, 我只能 book 到頭四晚既房, 之後既兩晚, 就 book 了另一間在市中心既民宿 Eric the Red Guesthouse, 價錢貴少少, 但就方便參觀市中心既行程囉。

真的不錯的一間酒店...

8:30 pm
放低行理, 走到附近既 Subway 食 dinner... 之後就回酒店休息。

沒有留言:

張貼留言