2017年3月17日 星期五

2017 March 韓國.首爾國際馬拉松 3 天之旅 - 行程規劃

WHY I RUN SEOUL

~韓國.首爾國際馬拉松 3 天之旅~
日期: 17/3/2017 - 19/3/2017


上兩星期剛完成日本九州之旅, 兼順道參加埋鹿児島馬拉松, 為2017年既跑馬之旅打了個頭陣, 仲 pb 左 tim... 事隔兩星期咋喎, 又跑...?相隔咁短時間, 其實真係有啲離譜咁, 我又不是勁人, 身體都唔知恢唔恢復得切... 其實係咁既, 原本係想睇下遲下復活節果段時間有咩比賽, 點知復活節果期就冇野岩, 反而俾我發現3月中呢個首爾馬拉松... 首爾話哂都係南韓首都, 加上呢個馬拉松係亞洲歷史最悠久既馬拉松賽事, 今年已是第88屆, 亦係國際田聯 (IAAF) 獲頒既金標賽事之一。除此之外, 呢個馬拉松由於賽道平坦, 配合埋3月絕對適合跑馬既天氣、濕度, 一向被外界認為是一場最容易 pb 既賽事... 講到咁, 儲緊馬拉松獎牌既我都為之心動... 唯一令我猶豫既係, 呢場比賽既時限係5小時...

雖然算係大賽, 但報名費只係幾百蚊, 見咁平報左先, 直到3月頭跑完鹿児島馬 pb 左, 雖然成績仍然不能 sub 5, 但總算不遠矣... 我心想, 都已經進步左咁多啦, 加上首爾條賽道真係超平坦, 什至乎大部分都係落斜 tim... 如果完走失敗唔止冇獎牌, 仲連幾千蚊機票酒店錢都蝕埋, 諗到咁我應該可以博一博... 好啦, 上網買機票, 又黎個三天快閃跑馬之旅... 嚴格啲黎講, 應該係屬於兩天半, 因為星期五只請半天假 @@!

後記
一如所料, 3月既首爾天氣非常好, 溫度適中, 濕度低, 對跑馬有利... 而賽道真係好平坦, 幾乎冇高低差咁濟, 我亦都成功完走兼集郵, 最後以 5:00:17 既成績衝線, 又 PB 了! 雖然成功取得獎牌, 又有 pb... 不過今次跑完反而係最唔開心的一次... 一條咁好跑既賽道, 加上我求進步既鬥志, 我在頭 30K 既 pacing 都係比之前既快, 心想今次唔止 pb, 應該可以 sub 5 tim... 點知係最後果 10K 又出現撞牆, 見到救護就不停要求噴止痛噴霧, 仲忍唔住行左幾百米... 就係咁, 係衝線果刻, 望住個錶, 知道只係爭十幾秒就 sub 5 時, 真係好想喊... 亦都因為咁, 令我明白到實力唔夠就係唔得, 想 sub 5 必須要加強訓練, 冇僥倖可言... 果然, 跑馬係一種堅毅既表現, 亦會令人學懂謙卑!

事前準備
準備
備註
馬拉松比賽
網上報名(全馬) 並付報名費
申請韓國旅遊簽証
免簽証
購買機票
購買國泰航空 (Cathay Pacific Airways) 香港至首爾來回機票一張
訂酒店
於網上預約
購買旅遊保險
於美亞保險香港有限公司購買全年旅遊保險

行程表
住宿
Day 1
香港 --> 首爾仁川國際機場 --> a First Myeongdong (明洞第一酒店)
Day 2
酒店 --> 弘益大學 ISAAC Toast --> Jam-sil Sports Complex (首爾綜合運動場) (領取選手包) --> 明洞 --> a First Myeongdong (明洞第一酒店)
Day 3
酒店 --> 首爾國際馬拉松 2017 (Seoul International Marathon 2017) --> 首爾仁川國際機場 --> 香港

整個旅程所需費用 (一人計)
快閃馬拉松之旅, 因為今次坐國泰, 主要費用花在機票上, 其他花費唔多!
機票、酒店、交通
約 $4200
約 $250
手信
約 $400
娛樂
約 $350
其他
約 $100
總計
約 $5300
如果想知首爾馬拉松既實況就繼續睇落去啦,仲有相睇架。。。

沒有留言:

張貼留言